Home

START YOUR FACIAL JOURNEY

Facial is a personal journey and we are here to help you to get the skin you want

START YOUR FACIAL JOURNEY

A facial is a personal journey and we are here to help you to get the skin you want

BEST SELLER

Lorraine BeauSkin Serum

RM70.00 – RM130.00

lorraine cleansing bar soap

Lorraine Cleansing Bar Soap

RM59.00

lorraine hydrating toner

Lorraine Hydrating Toner

RM39.00 – RM70.00

CONSCIOUS BEAUTY

our clinically proven ingredients are always

Cruelty Free . Vegan . Sulfate Free . Paraben Free . Fragrance Free . Gluten Free

CONSCIOUS BEAUTY

Our Clinically Proven Ingredients Are Always

Cruelty-Free. Fragrance-Free. Vegan. Sulfate Free. Paraben-Free.

Unlock early access, exclusive offers and more!
Check out our exclusive offers and discounts!

CUSTOMER FEEDBACK

"Saja2 je letak Serum Lorraine dekat jerawat baru, esoknya terus kecut! Love sangat"

Syaqira Kuala Lumpur

"Skrg kulit dah ok Parut dan jeragat pun semakin pudar.Tak yah nak pakai makeup nampak flawless"

Pn Norbaini Negeri Sembilan

"Jeragat saya makin pudar dari sebelum ni, kulit pun dah kurang berminyak lepas pakai Lorraine Serum ni.."

Pn Azrina Terengganu

"Akak puas hati sesangat, jeragat muka ni makin pudar lepas seminggu applied Serum ni!"

Pn Rahsilawati Kelantan

"Belum habis sebotol parut kat wajah ni makin pudar! jerawat pun cepat je kecut"

Pn Norain Johor

    LORRAINE SKINCARE BLOG

    5 Sebab Serum Baik Untuk Kulit

    Ada banyak sangat kelebihan menggunakan serum ni tau! Jom tengok 5 kebaikan serum yang admin nak share pada kali ini.

    Kulit Berjeragat Nampak Kusam Malu Nak Selfie

    Min nak kongsikan lagi beberapa cara yang anda boleh lakukan untuk merawat masalah kulit supaya kembali konfiden semula.

    Sengkuang Mampu Segarkan Wajah

    Mesti ramai yang tak tahu lagi manfaat sengkuang kan? Jom! Min share dengan anda antara manfaat sengkuang yang ramai tak tahu.

    #LORRAINETHEBEST

    Tag a photo on Instagram for a chance to be featured in our gallery

    Returns
    Chat With Us
    No-Contact Delivery
    Returns
    Chat With Us
    No-Contact Delivery
    Copyright © 2022 lorraine.com.my
    Shopping Cart