Left Continue shopping
Your Order

You have no items in your cart

You might like
99.00 MYR 230.00 MYR
Promotion
Read more

START YOUR FACIAL JOURNEY

Facial is a personal journey and we're here to help you to get the skin that you want.

BEST SELLERS

CONSCIOUS BEAUTY

our clinically proven ingredients are always

Cruelty Free . Vegan . Sulfate-Free . Paraben-Free . Fragrance-Free . Gluten-Free

Unlock early access, exclusive offers & more!

Check out our exclusive offers & discounts!

Customer's Feedback

★★★★☆
"Happynya! Selepas 2 minggu Jeragat saya makin pudar & kulit makin cerah!"
Linda Faridah, Selangor
★★★★★
"Skrg kulit dah ok
Parut dan jeragat pun semakin pudar.Tak yah nak pakai makeup nampak flawless"
Norbaini, Negeri Sembilan
★★★★★
KULIT BERTAMBAH LICIN
Nazirah, Selangor
★★★★★
"Sekarang ni dah seminggu guna Serum...sangat puas hati jeragat makin akak makin pudar!
Rahsilawati, Kelantan
★★★★★
"Saja2 je letak Serum Lorraine dekat jerawat baru, esoknya terus kecut! Love sangat"
Syaqira, Kuala Lumpur
★★★★★
TIADA LAGI MASALAH JERAGAT
Mia, Pahang
★★★★★
"Jeragat saya makin pudar dari sebelum ni, kulit pun dah kurang berminyak lepas pakai Lorraine Serum ni.."
Puan Azrina, Terengganu
★★★★☆
RASA SEGAR & LEMBAP SEPANJANG HARI
Kyra, Johor

Lorraine Skincare Blog

SKIN

EASY WAYS TO GET DEWY & GLASS SKIN WITHOUT MAKEUP LIKE KOREANS

You must be wondering, how can I get to keep a clean & bright skin like other Korean women's rights?

5 PETUA BUANG BLACKHEAD & WHITEHEAD

Blackhead dan whitehead yang jika dipicit akan mengeluarkan kotoran seperti isi jerawat atau ‘nasi’ sama ada berwarna hitam atau putih.

PUNCA JERAWAT SUKA NAIK KAT MUKA & CARA ATASINYA

Bila Miss J nak hinggap kat muka, dia bukan kira muda atau tua. Suka hati dia je nak singgah. Kadang bangun pagi ada seketul Miss J kat hidung & seketul lagi kat dagu.  Tapi macam mana jerawat boleh tumbuh ya?

3 CARA MUDAH DAPATKAN KULIT GLOWING & FLAWLESS DI HARI RAYA TANPA MAKE UP TEBAL

Cakap pasal make up, pernah tak anda pergi beraya dengan solekan tebal sebab nak cover cela kat muka seperti jerawat, jeragat, bintik hitam atau liang pori yang besar?

#lorrainethebest

Tag a photo on Instagram for a chance to be featured in our gallery.