Left Terus membeli-belah
Pesanan anda

Anda tidak mempunyai item dalam troli anda

Anda mungkin menyukai
Daripada 90.00 MYR 100.00 MYR
Tunjukkan pilihan
Daripada 70.00 MYR
Tunjukkan pilihan
Promosi
Baca lagi

MULAKAN PERJALANAN ANDA MILIKI KULIT WAJAH BERSIH & SIHAT

Ia merupakan suatu pengalaman yang amat peribadi dan kami di sini sedia membantu anda mendapatkan kulit yang cantik seperti di idamkan.

PALING LARIS

CONSCIOUS BEAUTY

Bahan-bahan kami yang terbukti secara klinikal sentiasa 

 

Bebas kekejaman haiwan . Semula Jadi . Tiada sulfat  . Bebas Paraben . Tiada Wangian . Bebas Alkohol . Tanpa Gluten

Akses awal, tawaran eksklusif & banyak lagi!

Lihat tawaran dan diskaun eksklusif kami!

Maklum Balas Pelanggan

★★★★☆
"Happynya! Selepas 2 minggu Jeragat saya makin pudar & kulit makin cerah!"
Linda Faridah, Selangor
★★★★★
"Skrg kulit dah ok
Parut dan jeragat pun semakin pudar.Tak yah nak pakai makeup nampak flawless"
Norbaini, Negeri Sembilan
★★★★★
KULIT BERTAMBAH LICIN
Nazirah, Selangor
★★★★★
"Sekarang ni dah seminggu guna Serum...sangat puas hati jeragat makin akak makin pudar!
Rahsilawati, Kelantan
★★★★★
"Saja2 je letak Serum Lorraine dekat jerawat baru, esoknya terus kecut! Love sangat"
Syaqira, Kuala Lumpur
★★★★★
TIADA LAGI MASALAH JERAGAT
Mia, Pahang
★★★★★
"Jeragat saya makin pudar dari sebelum ni, kulit pun dah kurang berminyak lepas pakai Lorraine Serum ni.."
Azrina, Terengganu
★★★★☆
RASA SEGAR & LEMBAP SEPANJANG HARI
Kyra, Johor

Blog Lorraine Skincare

KULIT

KEBAIKAN ALOE VERA DALAM LORRAINE BEAUSKIN SERUM

Anda mesti tertanya, macam manalah nak dapat & kekalkan kulit bersih cerah berseri seperti wanita Korea kan?

JANGAN ‘CINCAI’ CUCI WAJAH, AMALKAN 60 SECONDS RULES INI SUPAYA KULIT MUKA BEBAS KOTORAN

Setiap kali anda mencuci wajah, berapa lama masa yang diambil? Ada orang, lepas gosok & nampak pencuci muka dah rata tak sampai 5 saat terus bilas dengan air. 

MANFAAT SENGKUANG UNTUK KECANTIKAN KULIT & KESIHATAN

Kalau cakap pasal sengkuang, mesti teringat dekat sengkuang calit atau rojak kan? Sengkuang ni, bukan sahaja sedap dimakan tetapi juga berkhasiat untuk kecantikan tau. Jom! Kami kongsikan antara manfaat sengkuang yang ramai tak tahu.

RAJIN-RAJINLAH URUT MUKA ESPECIALLY SELEPAS MANDI PADA WAKTU PAGI ATAU SEBELUM TIDUR MALAM

Tahun lepas, muncul trend solekan dengan menambah bintik jeragat palsu di muka yang dinamakan faux freckles. Perasan tak? 

#lorrainethebest

Tag foto di Instagram untuk berpeluang dipaparkan dalam galeri kami.