Left Terus membeli-belah
Pesanan anda

Anda tidak mempunyai item dalam troli anda

Anda mungkin menyukai
Daripada 90.00 MYR 100.00 MYR
Tunjukkan pilihan
Daripada 70.00 MYR
Tunjukkan pilihan
Promosi
Baca lagi

Polisi Penukaran

POLISI PELANGGAN LORRAINE 

PEMBELIAN ATAS TALIAN DI LAMAN WEB:

TIADA PEMULANGAN WANG & hanya polisi penukaran sahaja dibenarkan.
Penukaran barangan SAH dalam tempoh 7 hari selepas penerimaan barangan yang dibeli di laman web rasmi Lorraine (https://lorraine.com.my/)

Contoh: Anda menerima barangan pada 1 Mei, sila pulangkan barangan tersebut dengan mengeposkan semula ke alamat rasmi sebelum 7 Mei bagi sah penerimaan polisi penukaran.

Jika sudah melebihi 7 hari, pelanggan perlu hubungi Lorraine di lorrainehqtower@gmail.com untuk maklumat lanjut.

Barangan yang salah, pecah atau rosak sah untuk POLISI PENUKARAN berdasarkan syarat berikut:

● Barangan yang dipulangkan untuk penukaran mestilah dalam keadaan kondisi asal dalam pembungkusan asal. (tidak melebihi tempoh 7 hari penerimaan barang)
● Penukaran barangan mestilah dalam sama nilai atau kurang (sekiranya kurang, wang tidak dikembalikan)
● Penukaran barangan kepada barangan nilai yang lebih tinggi memerlukan pelanggan untuk membayar lebihan wang.
● Barangan yang dijual dengan harga murah disebabkan kondisi barangan mengalami kecacatan TIDAK SAH untuk polisi penukaran.
● Hanya barangan yang di beli di laman web rasmi Lorraine (https://lorraine.com.my/) sahaja boleh dapat POLISI PENUKARAN

Pihak Lorraine Sdn Bhd berhak untuk membuat keputusan terakhir & berhak untuk menukar polisi ini bila-bila masa tanpa notis.