Polisi Penukaran
POLISI PELANGGAN LORRAINE
PEMBELIAN ATAS TALIAN DI LAMAN WEB:
TIADA PEMULANGAN WANG & hanya polisi penukaran sahaja dibenarkan.
Penukaran barangan SAH dalam tempoh 7 hari selepas penerimaan barangan yang dibeli di laman web rasmi Lorraine (https://lorraine.com.my/)
Contoh: Anda menerima barangan pada 1 Mei, sila pulangkan barangan tersebut dengan mengeposkan semula ke alamat rasmi sebelum 7 Mei bagi sah penerimaan polisi penukaran.
Contoh: Anda menerima barangan pada 1 Mei, sila pulangkan barangan tersebut dengan mengeposkan semula ke alamat rasmi sebelum 7 Mei bagi sah penerimaan polisi penukaran.
Jika sudah melebihi 7 hari, pelanggan perlu hubungi Lorraine di lorrainehqtower@gmail.com untuk maklumat lanjut.
Barangan yang salah, pecah atau rosak sah untuk POLISI PENUKARAN berdasarkan syarat berikut:
● Barangan yang dipulangkan untuk penukaran mestilah dalam keadaan kondisi asal dalam pembungkusan asal. (tidak melebihi tempoh 7 hari penerimaan barang)
● Penukaran barangan mestilah dalam sama nilai atau kurang (sekiranya kurang, wang tidak dikembalikan)
● Penukaran barangan kepada barangan nilai yang lebih tinggi memerlukan pelanggan untuk membayar lebihan wang.
● Barangan yang dijual dengan harga murah disebabkan kondisi barangan mengalami kecacatan TIDAK SAH untuk polisi penukaran.
● Hanya barangan yang di beli di laman web rasmi Lorraine (https://lorraine.com.my/) sahaja boleh dapat POLISI PENUKARAN
Pihak Lorraine Sdn Bhd berhak untuk membuat keputusan terakhir & berhak untuk menukar polisi ini bila-bila masa tanpa notis.